Toutvoie – L’Isle-Adam
De schipper moet eerst nog eens zijn bootje testen als alles nog ok is. Niets aan de hand.
De Oise is grandeur, heel mooie regio, zeker kom ik hier terug!

Er is maar één nadeel, het is bloedheet, 42° C, de mussen vallen van de dakgoot van de hitte, we zijn gedoemd tot binnenblijven bij de airco, als er al stroom is.


l’Isle-Adam heeft een totaal nieuwe steiger met stroom en water, 20€ per dag.
Daar maken we gebruik van!
Om 19 u is het nog 32°C we gaan te voet naar de winkel, halfweg ben ik teruggekeerd, niet te doen. Uit eten dan maar de schipper heeft een restaurant gevonden met airco, hemels!