L’Isle-Adam
We blijven hier nog vandaag, morgen gaan we in één vaart naar Cercy.
We kunnen enkel nog over de hitte spreken en hoe die uit onze boot te houden. Deze morgen kregen we precies een onweer maar het was meer vals alarm dan echt.
En toch blijven de binnenvaarders hun werk doen, de meeste zien we om de 2 à 3 dagen opnieuw passeren, zal wel een vaste lijn zijn.
Er wordt gepoetst, moet proper zijn voor ons bezoek!
Een beetje gekookt, en verder niets!!!!
De creativiteit voor waterverkoeling is groot.

Ja zal nog een paar dagen duren; geduld.
En de rode duivels hebben gewonnen 💪